Thursday 17 September 2009

Donkeyboy - Ambitions (Cosmic Dawn Remix) Preview

26 comments:

Malin! said...

og HVOR kan man laste den denne? :-)

Anonymous said...

Jeg tror du kan høre den på Last.fm

Også går den på nrk mp3.

Anonymous said...

Men, der finner jeg bare original-versjonen...ikke remixen til Cosmic Dawn.. :((

Anonymous said...

Ok, men den går 8 ganger om dagen på nrk mP3.

http://nrk.no/mp3

Anonymous said...

Blir det noen mulighet for å kunne kjøpe denne sangen på eventuelt iTunes? Må bare få tak i denne sangen, hørt den mange ganger på nrk mP3, chill beat.

Cosmic Dawn said...

Det var ikke meningen at det skulle være en chill beat:) jeg vet ikke om denne havner på iTunes med det første. Mixen er bare ute som promo foreløbig. Men jeg har fått signaler om at den blir med på en evt. Donkeyboy remix plate.

rabalder said...

kommer på vinyl håper jeg..??

rabalder said...

kommer på vinyl håper jeg..??

Anonymous said...

fantastisk remix - få den ut i salg, da!

Cosmic Dawn said...

Det er ute av mine hender nå.
Warner har kjøpt alle rettigheter av meg og de har bare gitt den ut som promo foreløbig.

Anonymous said...

ok, får høre med Warner, da. Håper de kommersielle nok til å få den ut til folk som faktisk er villige til å betale!!! i tide ;)

Anonymous said...

Er det mulig å få lagt den hele versjonen av denne låta ut på youtube? Er sykt keen på å få lasta den ned, den er jo helt vill...;)

Anonymous said...

hva skjer med Warner??? mailet dem for flere uker siden. Selvsagt ikke fått noe svar, og sangen er fremdeles ikke å finne om man søker på nett...
Det er bare så utrolig dumt!!! Og ikke rart at plateselskapene sliter...

Anonymous said...

Kjipt for deg at Warner ikke har gitt ut låten din da... den er jo skamfet

Cosmic Dawn said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ingen som vet hvor den er å få fatt i enda? om det går? Jobber som dj iblant, og denne hadde slått sinnsykt bra an. for en låt, gogo Cosmic! Høres Chill ut, men går fremdeles an å bevege seg til den <3<3

Jose said...

Bra remix, om du hadde hatt lyst å sende meg promoen hadde det vært konge, spiller selv ute, i kristiansand og jeg føler den MÅ ut til folket :P

send en mail eller noe :)
jose.espeland@hotmail.com

Dj S.Legaya said...

På tide å la folk få tak i denne versjonen før alle er møkk lei denne låta!!!
Du sier du tror den kan komme ut på en promo skive..??? Du er flink til å produsere remixer..men hvis du skal ha ett navn så må du la remixene dine nå ut til dj`s!!

Cosmic Dawn said...

Som du sikkert vet har jeg solgt denne miksen til Warner Music, som er plateselskapet til Donkeyboy.

Sånn er det bare. Fint at du liker miksen.

Anonymous said...

http://cdon.no/musikk/winter_hitz/winter_hitz_(cd%2bdvd)-7705174

Da er sangen ute på plate! Utrolig moro, gratulerer så masse!

Anonymous said...

Er det mulig at du kunne få lagt denne sangen ut, på youtube for eksempel, slik at folk kunne laste denne sangen ned? Det hadde vært knall!

Eller hadde det kanskje vært en mulighet om du kunne gitt ut ditt virkelige navn eller epost, slik at vi kan nå deg på epost eller evt, - Facebook?

Hadde vært konge! Takk!

Unknown said...

Mailen min er bungumalfakrøllgmailpunktumcom. Jeg deler ikke ut noe musikk. Men ta gjerne kontakt.

Anonymous said...

Kan du legge hele sangen her, isteden for en Preview som varer i 1:30 minutter?

Takk for det!
SKJUKT BRA SANG BTW! :)<3

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=9377SAGM4N8

ina said...

dritbra!!! har lett etter den lenge:D

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg